راهنمایی برای انتخاب تور خانوادگی مناسب برای سفر به فرانسه
نوشته شده توسط : گردشگر

اگر برای سفرتان تور فرانسه را انتخاب می‌کنید، تقریبا خیال‌تان از بابت ویزا راحت است. بیشتر تورها خدمات ویزا را هم انجام می‌دهند اما اگر خودتان می‌خواهید به طور مستقل وارد عمل شوید و کارهای سفر را انجام دهید، باید به فکر ویزا هم باشید. اولین مرحله برای دریافت ویزا پاریس، گرفتن وقت سفارت است.

پس از اینکه وقت سفارت را گرفتید، باید مدارک مورد نیاز را به پرسنل سفارت تحویل بدهید. پس از تحویل مدارک، از شما انگشت نگاری گرفته می شود در صورتی که مدارک شما کامل باشد و هدف سفر شما کارمند سفارت را قانع کند، ویزا را دریافت می‌کنید اما به هیچ عنوان ما به شما، سفر بدون تور را پیشنهاد نمی‌کنیم زیرا احتمال ریجکت شدن درخواست شما بسیار بالا است. بعضی آژانس‌های مسافرتی با توجه سابقه طولانی و حسن انجام سفر تفریحی در نزد سفارتخانه‌ها، علاوه‌بر بررسی دقیق مدارک و دریافت ضمانت بازگشت از سفر، شانس دریافت ویزای شما را بالا می‌برد.

ضمانتنامه بازگشت

آژانس با توجه به اعتبار خود، فرایند صدور ویزا را برای مسافران تسهیل می‌کند و به سفارت‌ کشور فرانسه، تضمین می‌دهد که مسافران پس از اتمام سفر، به ایران باز‌می‌گردند. به همین خاطر این ضمانت‌نامه، تضمینی برای بازگشت مسافر به کشور، پس از اتمام تور است تا اعتبار ایوار نزد سفارت فرانسه حفظ شود. حداقل مبلغ ضمانت نامه تور فرانسه در آژانس مسافرتی ایوار ۴۰۰ میلیون تومان است؛ این مبلغ بسته به مدارک و شرایط مسافر، ممکن است افزایش یابد. ضمانت‌ نامه تور فرانسه به‌صورت چک رمز‌دار یا ضمانت‌نامه بانکی بوده و هیچ مبلغی به حساب ایوار واریز نخواهد شد. همچنین فردای روز بازگشت‌ از سفر، می‌توانید با مراجعه به آژانس، ضمانت‌نامه خود را دریافت کنید.

چرا قیمت تور فرانسه در وب‌سایت‌ها و آژانس‌های مختلف، متفاوت است؟

قیمت تور فرانسه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از فصل سفر گرفته تا شرکت هواپیمایی، هتل، گشت‌های شهری، تورهای تک مقصدی یا ترکیبی و غیره، هر یک می‌تواند دلیل اختلاف قیمت تورهای فرانسه باشد بنابراین، اگر می‌خواهید قیمت تورهای فرانسه را با هم مقایسه کنید، باید به تمامی خدمات تور توجه نمایید. آژانس ایوار با ارائه خدماتی منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی، تجربه توری بی‌نظیر را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی، خدمات کاملی دریافت کنید و از لحظه به لحظه سفر خود لذت ببرید.

زمان ایده‌ آل سفر به پاریس بین ماه‌های ژوئن تا آگوست (خرداد تا پایان مرداد) و همچنین سپتامبر (شهریور) است. البته سفر در فصل‌های توریستی مزایا و معایب خاص خود را دارد؛ از صف‌های طولانی جاذبه‌های دیدنی گرفته تا ازدحام جمعیت در شهر و افزایش چشمگیر هزینه‌ها مانند هتل.

عموماً نمی‌توانیم بگوییم که بهترین یا بدترین زمان برای سفر به فرانسه کدام است. هر ماه از سال با سلیقه خاصی سازگار است و فرانسه هم از آن کشورهایی است که فارغ از شرایط آب‌وهوایش، در هر فصلی، مزایا و معایب خودش را دارد. از این رو در ادامه بهترین زمان سفر به فرانسه را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنیم تا انتخاب شما بیشترین سازگاری را با سلایق و شرایط شما داشته باشد.

اگر کاهش هزینه‌ها برای شما اولویت است، چتر و لباس گرم بردارید و پاییز خیره‌کننده پاریس را برای سفر انتخاب کنید. ماه‌های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) شهر به استقبال پاییز هزار رنگ رفته و دیگر جمعیت عظیم توریست‌ها را نمی‌بیند. پاریس، با خلوتی و هوای مطبوع انتظار شما را می‌کشد. اما همه می‌دانیم که پاریس شهری گران به شمار می‌رود. پس در پاسخ سوالتان باید گفت که ارزان‌ترین فصل سفر به پاریس زمستان است؛ البته اگر تعطیلات ژانویه و سال جدید را در نظر نگیریم. از ماه دسامبر شهر به استقبال سال جدید می‌رود و حال و هوایی خاطره‌انگیز در آن شکل می‌گیرد؛ بازارها، تزئینات ویژه، ویترین‌های رنگارنگ و درخت‌های کریسمس در سرتاسر شهر خودنمایی می‌کنند.

سفر به پاریس با هر بودجه‌ای امکان پذیر است. چه طرفدار سفرهای لوکس و پنج ستاره باشید، چه علاقه‌مند به سفر ماجراجویانه و بک‌پکینگ، راه‌های لذت بردن از پاریس فراوان هستند. تنها کافی است هدف خود را مشخص کنید و چمدان‌هایتان را ببندید.

ایوار مجری مستقیم تورهای اروپا

آژانس مسافرتی ایوار با بیش از ۲۰ سال سابقه اجرای تور اروپا به صورت مستقیم، میزبان شما در سفر‌های فرانسه و سایر کشور‌های اروپایی است. در زمان نگارش این مقاله، ظرفیت تمامی تورهای تک پاریس ایوار تا پایان تابستان ۱۴۰۲ تکمیل شده است، اما همچنان برای بازدید از پاریس، فرصت شرکت در تورهای ترکیبی اروپا را دارید. برای اطلاع بیشتر از قیمت، شرایط و مدارک تورهای اروپا، می‌توانید به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com سری بزنید یا با تماس با شماره 02191009100 از کارشناسان فروش این مجموعه اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: